Dagens bild.

Sitter hemma i soffan och väntar på att familjen ska komma hem. Eller ahh pappa och tobbe är i nässjö och hämtar mamma. Hon jobbade ju kväll idag. Så bara för att jag har tråkigt just nu så lägger jag in Dagens bild.


En inte helt ny bild på mig och jocke, hahah tror de är från 9an? Vi tappade kontakten ett tag men nu känns de som att den håller på att förbättras :) Vi träffades första gången på bb, han är 4 timmar äldre än mig :@ Hahaha, gick i samma klass 7an-9an :) Och nu träffas vi fortfarande i skolan.

Therese



Kommentarer
Postat av: Isa

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 13:05:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback