Midsommar.

Midsommar igår var faktiskt heeelt okej! hade kul så :) Men Nässjö är ju så dött så de va jag, Erik , Bella , Angelica och Jimmie. Men vi klarade oss bra ;) Orkar inte förklara hela kvällen så jag lägger in en bild ist.


Hahaha ganska oseriös bild på mig ! Men juste, där ser ni ju min nya hårfärg också! Den är typ konstig :p Men de får funka sålänge :)

 

Idag då iaf så kom jag hem vid 12 ungefär. 10 min senare så ligger jag och steker i poolen ;) Hut skönt som helst! Så först var de jag, Wilma och hennes kompis. Sen gick hon hem och tobbe hoppade i ist :) Var i vattnet i mer än 2 timmar, hade kunnar va de längre men vid 3 skulle familjen vara hos mormor och äta så jag var tvungen att byta om och fixa mig lite :p Alltså blev de mat sen, as gott! sen fika och sen grillade vi hemma hos oss. Så nu är jag ganska mätt haha.

Ska nog bada imon också om vädret är bra, eller så solar jag bara. Får se helt enkelt :p måste njuta av min lediga tid eftersom att jag börjar jobba på tisdag. Oj vad jag skriver här.. Känns som att jag har en massa att berätta och de har jag egentligen men de mesta intresserar inte alla och en del bör jag väl bara inte skriva här. Men jag borde nog prata med nån iaf.

Jaja, nu ska jag väl sluta skriva här haha. Måste bara säga att den andra bloggen är snart klar!

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback