Panik.

Exakt såhär bra går de för mig att sova just nu. Inte bra alls. De är 27 grader på mitt rum, svettas ihjäl och är inte trött. Känns ju jätte bra (y). Får ju lite smått panik också för jag vet ju att jag ska gå upp tidigt imon och behöver sova! De finns ju inget att göra heller när man inte kan sova haha så jag hämtade datorn , ska försöka fixa en ny header till min andra blogg. Den andra blev inte bra. och de är de sista jag ska göra på den för sen är den klar!
Alltså får ni se den på torsdag :)

Juste, Linus fyller år på lördag. Måste fixa nån present till honom. Inte de lättaste när de enda som står på hans önskelista kostar lite mer än vad jag hade tänkt lägga ut haha. Men jag får försöka hitta nått, godis funkar ju alltid! Kan ju försöka hinna med att gå in på willys nån dag då kanske, annars kan jag ta med han nån dag och bjuda på glass :)


Här är en bild på han från förra året, han fyller 8 år denna veckan. Tiden går ju så fort! Tänkte ladda upp en jätte söt bild från när han var mindre men pappa hade inte sin dator igång, kommer åt hans bilder från min data annars :p

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback