Överlevde.

Haha klarade av första dagen idag! Men svårt att förklara hur trött jag var på morgonen :o Helt sjukt.. Men vi körde lite namnlekar och sånt först i nästan 2 timmar (?) Vilket vi självklart får betalt för ;) sen den sista tiden övade vi in manus. Kan ju säga att jag redan är trött på de där manuset..

Denna veckan är de Emil i Lönneberga som gäller. Jag har ju då fått bästa rollen! Ska spela Krösa-Maja HAHAHA!


Åhh va söt hon är! sådär ska jag alltså se ut på lördag, fast utan ciggaretten såklart haha.

När jag kom hem så var de bara att ta på bikinin igen, badade en stund med wilma och sen låg vi och solade. Nu kollar jag på "räkna med skägg" haha :p

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback