JAAAAAAAAAAA.

Åhhhhh vad glad jag är!!!!!! Kunde äntligen lägga över bilder från mobilen!! Hahahah :) Så medan jag förbereder mig psykiskt inför imon, de kan ju vara en idiot imon med som plingar på dörren 50 milj ggr kl 7 igen.. Så nu ska ni få en massa bilder här :p nu kommer mina inlägg bli liite roligare i och med att de blir nya bilder!


Kommer ni ihåg att jag var på rix fm? innan de började så blev de ju lite shopping med jenny, nu får ni se vad jag köpte :p denna då från hm, "tubtoppsklänning".


Ny piercingstav till tungan.


Armband, köpt på jc.


Linne , Gina Tricot.


"Jeanstightsshorts" Gina Tricot.


Mitt, bellas och angelicas hus som vi gjorde på bild och form lektionerna :p


Såhär ser min dator ut nu! Visst är den söt ! Jag tkr de är kul att en sån liten grej gör så stor skillnad, känns ju som en ny dator :) ist för tråkig svart :)

Ahh juste, pratade med Bella innan också :) vi hade nog kunnat prata hur länge som helst :o men jag insåg att de skulle bli ganska dyrt för mig. Så vi får prata med när hon är hemma :) Just nu jobbar hon på ett läger i Bankeryd.

Gonatt :**

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback