Död.

Vaknade för en timme sen :o usch känns som att jag har sovit bort hela dagen.. Men efter jag hade skrivit mitt sista inlägg här igår så gick jag över till min andra blogg. Yes, jag har en blogg till. Just nu är de bara säll som vet om den för jag visade den för han igår så att han kunde säga vad han tkr. Har planerat att byta bloggsida. Den andra verkar vara mkt bättre. Visst, blogg.se är väldigt enkelt att använda men jag tkr nästan de är för enkelt.

Så jag har satt lite tidspress på mig själv nu och den 1a Juli ska bloggen vara klar, då får ni veta den nya "adressen" och får se min nya mkt snyggare blogg ;) Tkr redan att den ser bra ut men ska förbättra lite på den och lära mig mer om hur allt funkar :) Höll på i ungefär en timme igår bara med att göra en ny header :o Men de va mkt smidigare på den sidan än vad de är här..

Haha nog om allt de där, undrar ni nått så får ni fråga!

Ska göra mig i ordning nu. Det innebär att jag ska borsta tänderna, platta håret och på med lite smink. Sen ska jag gå till fritids och hämta Linus och Wilma. Alltså måste jag vara klar med allt annat om max en halvtimme. Men de borde jag ju klara haha. Sen ska jag vara ute i det underbara vädret!

Känner att detta inlägget blev väldigt långt men jag vet inte om jag kommer blogga mer idag så drf tänkte jag lägga lite mer tid på de nu när jag hinner :p Eller de gör jag egentligen inte..


De där kunde ju varit hur jag ser ut idag. Men de gör jag inte haha. Ska ta en bild sen så ni får se min nya hårfärg!

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback