Nytt år, nya möjligheter.

Nu har även jag skaffat blogg, en seriös till skillnad får min och filips då :p nytt år nu och de betyder ju såklart nya möjligheter. Ska göra de bästa av detta året :)

firade nyårsafton med familjen vilket var mysigt och kul men inte på samma sätt som många andra . Men jag kunde ju smsa med oscar så de va lugnt, han var också hemma fast i falköping haha :)

vet att bloggen inte ser så snygg ut nu men jag hoppas på att få hjälp med det snart :) tyvärr kan jag nog inte lägga upp så mkt bilder för min kamera cpade innan, men jag ska väl skicka in den på lagning förhoppningsvis :) 

kommer inte på så mkt mer att skriva nu så jag skriver väl nått mer imon när jag har tid, ska till mormor och äta :) 

Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback