Hahaha tror jag dör!.

Hahahaha satt och läste lite bloggar nu , även Kenzas såklart, de va ett inlägg från igår som fick mig att dö hahhahha..

"Jag hatar att svara när det är dolt nummer som ringer. Jag hatar att inte veta vem det är jag ska prata med och jag hatar att svara och höra ”Hallå? Ere Känsa?” följt av en massa fnitter.

Men min mor ringer alltid med dolt nummer så ibland måste jag ju svara. Nu svarade jag med världens monsterröst för att skämta till det lite och det visade sig vara en reporter på Aftonbladet. Hahaha.

Jag: HALLÅÅÅÅ? (tänk er typ Darth Vader)

Reporten: Är det Känsa?

Jag: Nej *fortfarande samma röst*

Reporten: Okej, för jag heter *nånting* och skriver en artikel för Aftonbladet

Jag: Eh.. Jaha.. Okej, vänta lite. *tar bort luren från munnen och skriker* KENZAAAAA, TELEFON!

Jag nummer 2 med ljusare röst: Vem är det? *börjar prata med mig själv*

Jag: Någon från aftonbladet.

Jag nummer 2: *låtsas ta telefonen och gör rösten lite ljusare* Ja hallå det är Kenza?

Nadia stod och garvade arslet av sig och jag kunde knappt hålla mig. Så det kan gå.. Hur skulle jag annars räddat det? Fast han gick nog på det iallafall, haha."

hahaha älskar hennes humor !

Therese





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback