Impulsiva jag igen.

Idag tog jag upp en diskussion med mamma, jag vill pierca mig i tungan och vet en som gör de väldigt billigt, mamma vet vem denna personen är och de är inga fel på honom. Men hon försökte då komma med en massa motargument till varför jag inte borda göra en sån piercing.
Några exempel:
Den förstör tänderna - Visst de gör den men jag har en piercing i läppen och den förstör tänderna minst lika mkt.
Jag kommer ha för många piercingar i ansiktet - Jag sa att jag isf kan tänka mig att ta ut den som jag har i läppen för jag har ändå tröttnat på den.
Jag vill inte behöva ligga på sjukhus med dig för att den har blivit infekterad - Jag är väl ändå så stor att jag kan ligga på ett sjukhus själv??
Du ska ju tatuera dig också - Jo men de är ju inte samma sak som att pierca sig...

 



De var mkt mer som vi tog upp men tillslut så insåg ju mamma att den synd inte alls väl och de är ju faktiskt snyggt ;) 

Så den personen som ska göra den ska min lillebror ringa till snart för han jobbar, jesper ska nog också pierca sig och mamma ska kolla om han kan tatuera henne :p Så de kanske blir en piercing redan idag ;) lägger upp en bild på den sen, bara här på bloggen ;)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback