Jag lever !.

Tack Emelie för att du finns ! hade du inte tvingat mig till att göra detta så hade de dröjt ett tag till :p <3

Men min besökarstatistik har varit på topp den här veckan, mer läsare när jag hade paus än annars :o helt sjukt men aja. Ni får nöja er med ett inlägg utan bilder nu för jag hinner egentligen inte skriva så mkt här.

Men iaf, säger väl de som är värt att veta och de som jag kommer ihåg från den här veckan (?). I torsdags så följde jag med Emelie hem, gaaanska kul haha ;) Vi gick / tog bussen till Pinnen, ganska okej där också :p 

I fredags så blev de jkpg med Bellsie och Angelica :) Köpte 2 linnen, en tshirt, en bh och ett par shorts :) ungefär 300 för allt de, heeelt okej ;) Och i lördags så åkte jag med mamma, pappa och wilma till Vetlanda, skulle kolla praktik på en salong men den var ju självklart inte öppen, cp. Så jag ska ringa dit imon i och med att jag inte hann de idag.

Och i söndags kunde jag äntligen sova ! vaknade vid 12.50 :D Helt underbart ! Sen när jag var klar, typ en timme senare så solade jag och wilma i nästan en timme, sjuukt skönt! har verkligen längtat efter de ! Så nu har jag redan linjer efter bhn :s

Idag skulle vi haft egen hårvård, hade planerat att färga håret rött, de va ju ett tag sen jag hade de och jag börjar tröttna på min urtvättade lila färg med 2,9786394764868578352425331 cm utväxt :) Men nej, då hade lärarna kollat på förra årets schema.. Så vi kunde inte ha de.. Men då klippte jag Angelica ist och gjorde en as snygg uppsättning på henne :) 

Okej detta blev ganska långt ändå :s tror jag har fått med allt :p Eller ah, åt pizza idag när vi hade inställd lektion, nödvändig information? Ja. 

Lägger upp bilder imon! Lovar !

Pusspuss :* Therese


Kommentarer
Postat av: Efterbliven.

Tack själv hörrödu! Jävla tur det inte dröjde längre, hade avlidit lite smått, faktiskt. <3



Tack för i torsdags, bussresorna var faktiskt roligast, vilket borde vara tråkigast egentligen? HAHA. du gör mig glad. <3

2010-04-26 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback