Lite bättre idag.

Jo jag kan ju prata lite bättre idag, igår svullnade min tunga upp as mkt haha de va hemskt :p och idag på morgonen var de ganska jobbigt också men nu är de bättre :)

Annars idag så har jag väl inte gjort för mkt :p Katterna fick gå ut för första gången idag hahha.. De va ju ganska kul för den stora som är typ 1 och ett halvt år är värsta tönten :p han spelar ju tuff inne men såfort han kom ut så blev han en mes ;) 

Blev varma koppen till mat, skulle vara räksoppa men de smakade typ fisksås :s Resten av familjen åt hemmagjorda hamburgare, beanaisesås och klyftpotatis/pommes. De verkade ju MKT godare ! Sen blev de en liten promenad :) Sen fika för jesper hade gjort kladdkaka, som jag bara kunde äta jätte lite av ! hoppas att jag kan börja äta riktig mat snart för jag är ju gaaaanska trött på att bara kunna äta sånt som är flytande.. Men jag åt glass och de är ju gott ;) 

Blir nog lite ben&jerry glass sen för de är ju så synd om mig ;)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback