Nypiercad.

Igår så väckte pappa mig vid 10 , jag skulle tydligen följa med till Jkpg och sen Ullared. Så vid 11 åkte vi och jag fick äta frukosten i bilen xD Finns inget intressant att berätta om Jkpg, ganska tråkigt. Men vi var freamme i Ullared vis halv 4 och då stressade jag as mkt för jag visste typ vad jag ville ha men hittade lite annat också :) allt kostade ungefär 700.. Men jag har de mesta som jag behöver nu :) Och så träffade jag Filip, ganska coolt att träffa honom där av alla ställen hahah :p

Var hemma typ vid halv 9 . Typ plocka upp allt och så, och vid 10 gick jag till han som skulle pierca mig ;) Haha de gjorde inte alls ont iaf :D Men inatt gjorde de ont och hela dan har de gjort de.. Har inte kunnat äta nått heller.. och jag är svullen och så (y)




Bild från igår på de :p


Gjorde nyponsoppa till mig själv hahah :p Kan ju bara äta sånt som är flytande än sålänge (y)

Therese






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback