Trasiga byxor.

Såg innan att mina mörka jeansleggins har gårr sönder :@ har alltså bara 2 par kvar nu. Måste köpa ett par snart då... Hade ju inte riktigt planerat att lägga pengar på de nu..

Men aja. Igår iaf så Var de ju först middag hos mormor, as gott :) Sen kom Jenny och Erika :) vi gick till pizzerian haha , dom va visst hungriga :p Sen gå till skolan och leka. Sen hem till mig och leka ännu mer haha, lägger upp bilder när jag har fått dom av Erika! Sen kolla på film, She's the man! As bra :D Popcorn och påskmust till de (y) Sen en massa skvaller och sånt ;) hehehe ;) Dom åkte hem nån gång hhaha :P Sen kollade jag på The box, as dålig. 

Får se vad som händer idag, vill ju ha bra väder !

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback