Valborg imon.

Helt seriöst nu då, hittar inte min datakabel till mobilen! får panik! har letat ÖVERALLT!! men den är borta! :o Så de är drf mina inlägg blir lite tråkigare men de får ni stå ut med. Måste hitta den :s

Skolan idag blev faktiskt inte så hemsk som jag trodde. Var beredd på de värsta. Va skiträdd hela morgonen och orolig och allt sånt men sen när jag märkte att dom i klassen pratade med mig så blev allt mkt bättre, blev först förvånad och mer rädd för jag trodde att allt skulle bli värre senare men de funkade riktigt bra. Så nu ska jag försöka plugga lite, har inte kunnat de på ett tag nu. Även att jag fortfarande tänker på allt som har hänt så vill jag tror jag att jag kan koppla bort de en stund.

Imorgon är de även Valborg, de vet väl alla? haha, ska va med Bellsie och Angelica iaf :) De kommer bli jätte kul tror jag :) Och sen sover jag hos Bellsie :p förresten så slutar vi 11.25 imon, hur skönt är inte de??? ;)

Ha en bra kväll allihopa! och en bra dag imorgon om jag inte hinner skriva nått, vilket jag säkert inte gör, men man vet aldrig :p 

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback