2 dagar kvar.

Jaa , de känns ganska jobbigt att lämna dom på praktiken för jag har ju haft så grymt kul ! Men imon ska jag klippa en kompis och pappa , och på fredag (?) så kanske jag gör slingor på en :)

Åt med Amanda, Lisa och Angelica på Bambu Thai idag, gott och trevligt ;) 

Hahahahah innan jag satte mig här så var de ju något jag skulle skriva om !! men nee när jag väl sitter här så är de helt borta :s jaja, kommer kanske på de senare, nu ska jag spela Bowling på msn med Säll :D Har förresten kommit på att jag är väldigt tråkig med bilder och så men varje gång jag ska lägga in en bild i inlägget så cpar allt! den lägger sig i mitten av all text :s och så går de ju inte flytta på den, så jag orkar helt enkelt inte lägga ner den tiden! Inte nu när jag bara är vaken ca 4 timmar på dagarna när jag är hemma.. 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback