Alla hjärtansdag.

Jo juste, de är ju de idag. Vaknade ju då upp med Amanda ;) hahaha :) Ne, men jag tänker inte så mkt på att de är de. Undviker helst de eftersom att de får mig att tänka tillbaka på alla hjärtansdag för exakt ett år sen :/

 

Menmen, igår iaf så vaknade jag typ vid halv 11 och kände inte direkt för att vara hemma så jag smsade Amanda och kollade om hon ville hitta på nått. Så vi bestämde att vi skulle åka till jkpg och kolla på bio :) Så hon bokade biljetter till "It's complicated". Så jag åkte hemifrån vid halv 3 och vid halv 4 åkte vi med tåget till jkpg :)) satt och fikade och pratade i typ 2 timmar innan filmen började haha :) Filmen höll på i 2 timmar och sen var de dags att åka till Nässjö igen :p de krånglade ju då på tåget så vi var i huskvarna i 1 och en halv timme... var hemma hos amanda vid 10 typ haha så jag vaknade upp med en förkylning (y)

 

Och idag så åkte jag hem vid halv 2 :) och så ska jag snart gå till Emeli och rulla permanent elr nått :) Så jag kommer nog inte skriva nått mer idag :) har ju looooov nu !!! hahah , kommer inte uppdatera er för mkt ;)

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback