Äntligen?.

Har försökt logga in här jätte länge nu men de har bara cpat :s blir såå trött på allt som inte funkar..

Första halvan av dagen gick jäääätte sakta.. Fanns liksom inget att göra.. men vid halv 4 så kom pappa så jag klippte honom :) De gick faktiskt bra för att vara "första" gången, har ju klippt tobbe innan men då visste jag ju inte hur jag skulle göra haha . Men Magnus hjälpte mig mkt så de gick bra , bättre än vad jag trodde iaf :) Så när vi var klara så åkte vi hem :) 

Men vi skulle lämna en flaska balsam(?) till en "tant" som bor typ 100 meter härifrån , fick 20 kr av henne för att jag lämnade flaskan till henne ^^ de va ju snällt :)

Ne jag ska snart sova :) Är jätte trött som vanligt, men de är sista dagen imon :o Men jag har en klippning att göra :) Gonatt !

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback