Impulsiv?

Jaa de kan man verkligen säga att jag är ! Har då klippt av mig mitt hår! Lägger upp en bild imon eftersom att jag ska färga de också :) Mitt hår är ju de bästa jag har (hade) men idag fick jag den idén att jag skulle klippa av de :) 
Magnus bjöd mig på lunch så vi satt och diskuterade om mitt hår och kom fram till en bra frisyr :) 

Så när vi kom tillbaka så pratade jag med Tanja , hon går i 3an. Hon hade faktiskt tid till att klippa mig :) Men de tog längre tid än vad vi hade räknat med så vi var klara 18.40, min buss hem går 18.20 så jag fick vänta till 20.15 :o men jag träffade lite folk på stationen så de va ju lugnt en stund :p 

Tråkigt också att de va sista dagen men ändå skönt på något sätt att komma tillbaka till skolan :)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback