Sjuk.

I lördags så skulle jag färga mammas hår, mormor var även här. När vi hade blandat färgen så insåg mamma att hon redan hade köpt färg som hon skulle ha så då fick jag lägga i den blandade färgen i mormors hår och sen skulle jag färga mammas hår med den andra färgen. Innan vi skulle börja med mammas hår så fikade vi lite och jag kände mig sjuk, tog febern och självklart så hade jag 37.7 :( har mått illa i 2 dar så jag kände att de va bäst att stanna hemma från skolan idag.

 

Även om jag inte är magsjuk elr så så är de ju bäst att stanna hemma en dag så att man är säker på att man är helt frisk när man kommer till skolan :) Idag är de bättre men jag känner mig ändå inte helt frisk :/

 

Aja, ska laga mat med mamsi nu !

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback