Vilken dag är de???.

Ny vecka! och även den sista veckan på praktiken, lite tråkigt men jag hoppas på att kunna vara kvar där :)

Min efterblivna bror tycker att han är såååå häftig som får se en riktig bloggare lägga upp ett blogginlägg ;) hahahahahah

På lunchen idag så träffade jag Amanda :) vi gick och kollade lite på stan :p Men vi blandade ihop alla dagar så vi trodde en stund att de va tisdag , men de är ju måndag ! Sen fick jag färga min handledares hår , jag var jätte nervös haha :p Men de blev bra :))

De har inte hänt nått annat kul idag, fick gå och köpa tvättmedel hahahah , var även på Parkgården och lämnade handdukar till hon som jobbar på salongen där. Stog och pratade med henne en stund och då kommer de en tant med minne som en guldfisk ;) hahaha men hon var söt . :p 

På bussen hem så träffade jag Jenny :) och nu ikväll blir de att umgås med älskligen ;) alltså tvn ;) 

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback