Bra dag :).

Faktiskt en bra dag , trots att jag som vanligt är sjukt trött haha :p Började vid 09.10 men självklart så är jag ju i skolan vid 8 ungefär, inte för kul men Frida var ju i skolan vid samma tid så de blev bra ändå :)

Första lektionen var hantverksteknik, alltså stå och klippa i 2 timmar. Hade även typ betygssamtal med Ingrid hahaha ganska kul ! okej de kanske låter dumt men även om betyget inte var de jag ville ha så sa hon samma sak till mig som till Frida! helt sjukt ! Hon och jag står och jobbar jämte varandra och vi är ju jätte oseriösa och vi gör inte så mkt på lektionerna men vi har ju sjukt kul hahah :D

 

Jag och Frida gymmade även tsm idag , kmr lite bilder från de snart , ska bara fixa lite så att jag kan lägga in dom :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback