Dag 2.

UUUUUSCH vad trött jag är ! mkt värre idag än vad de var igår :s Orkar egentligen inte blogga men jag ville ju berätta lite om dagen såklart !

Orkar verkligen inte med nån ordning för de spelar ingen roll när allt hände :p Men iaf så nån gång idag så skulle jag hjälpa magnus med en sak, han hade lånat sin kompis bil och kompis kom då till salongen för att hämta den. Magnus hade en kund så han kunde inte följa med, så jag fick göra de ist. Magnus sa till mig att jag kunde låna hans jacka för nyckeln till garaget låg där. Garaget ligger bara en liten bir därifrån men när vi nästan var framme så såg jag att alla som var ute kollade konstigt på mig, upptäcker då att jag har på mig mina lila foppatofflor! Hahhahha de va pinsamt ! Plus att jag då hade magnus stora jacka xd jag fattade ju att dom kollade konstigt xd

Sen gick jag till banken och fixade något, vet inte alls vad de va hahah men de gick ju bra :p Sen fick jag även testa att klippa lite med maskin, den första jag klippte kände jag ju så han litade på mig :) Men de blev inte så bra så Magnus fick fixa de ;) Den andra var hans kompis så de var ju också bra, de gick lite bättre :) Annars har dagen varit lugn :)

Är skit trött nu så nu blir de lite tv sen duscha och sen soooova ! de va längesen jag var såhär trött :p Och imon skulle vi ha nån kurs elr va de va :p Nått företag tror jag skulle komma och prata lite om nya produkter? Haha inte så bra koll direkt, vet bara att vi skulle äta xd Äsch , får se om jag fattar imon vad vi skulle göra :) De lät intressant iaf :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback