Dålig miss?.

På 1an så visar dom serier av Camilla Läckberg, förra veckan så var de Stenhuggaren och igår började Olycksfågeln. Tkr såna serier är jätte bra :p Jag, mamma och pappa kollade på den igår då, och vi brukar sitta och prata under tiden om vem som är mödaren och sådär :p Morden i serien har något med de förflutna elr så att göra, denna gången så var de 2 syskon som blev omhändertagna av nån läskig tant och hon höll dom instängda hemma hos sig, de va en pojke och en flicka. I Fjällbacka där allt utspelar sig så hade de precis flyttat in ett nytt par, en polis och en psykolog. Jag kommer inte ihåg vad dom hette men t.ex. Anna och Simon. Och sen i eftertexterna så stog de

 

"Anna - ......

Simon - .....

Anna som ung - .....

Simon som ung - ......"

 

Jag menar, hur dåligt är inte de ? Nu blev de ju inte lika spännande längre! nu har dom förstört allt ! :@ haha okej så illa är de inte men ändå :p blev ju lite sur :p kanske är lite dålig på att förklara elr så men skitsamma :p gjorde ju iaf mitt bästa ;)

 

Therese

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback