Familjen Annorlunda.

Sitter ju nu och kollar på Familjen Annorlunda, för er som inte har sett de elr hört talas om de så handlar de om stora familjer :p alltså med många barn :)

Jag blir så sur på en del om hur dom tänker :o (alltså familjerna) Många klagar på en massa o.s.v. Men de är ju iaf mkt bättre familjer denna säsongen :)

Jag själv är ju uppvuxen eller så i en "stor" familj. Enligt en del så är den stor och enligt andra så är den inte de :p Jag har ju iaf 5 syskon , 4 bor hemma :) Och jag är van vid att alltid ha nån hemma , seriöst så skulle jag nog aldrig klara av att sova här hemma helt själv :o de skulle ju kännas jätte konstigt :p 

Men jag vill inte ha så många barn, max 2 eller 3 :) Även om jag trivs i en stor familj så vill jag inte ha en egen stor familj :p 

Neeee nu är jag trött ! de är ju faktiskt en dag imorgon också ;)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback