Film?.

Hmm de kanske blir nån film ikväll igen. Och imorgon ska familjen till vetlanda och kolla på Alvin & gänget 2 :) Den börjar vid 4 tror jag :p så jag bloggar väl lite imon innan vi åker och självklart när vi har kommit hem för att säga om den var bra eller dålig :) Men jag typ älskar animerade barnfilmer så jag hoppas på att den är bra haha :) 

Är förresten på lite bättre humör nu vilket är sjukt skönt. En del av alla mina negativa tankar är borta men de är ju så när de finns människor som gör mitt liv bättre , vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft så underbara personer i mitt liv , om du är drabbad så vet du förhoppningsvis om de ;) För mig så behöver man aldrig utföra ett mirakel för att jag ska bli glad igen, de är oftast småsaker som får mig att se de positiva i de negativa. 

Tack för att ni finns <3

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback