Första dagen klar.

Kom hem för ungefär en halvtimme sen :) dagen har varit heeeeelt sjuk ;) Dom som jobbar på min praktikplats är ju lika störda som jag :o haha :)

 

Det började med att jag fick ha en kaffepaus med en som heter elin :) hon ska lära mig att dricka kaffe på domma 3 veckorna , lycka till med det ! haha. Men kaffet var faktiskt ganska gott :p sen var de en tant som skulle permanenta sig så då schamponerade jag hennes hår, magnus fixa permanenten och sen fick jag skölja ur de och lägga i fixéringen :) sen skälja ur den och ta ur spolarna och tvätta håret igen .
Sen sopade jag en massa hår, svarade i telefon , lyssnade på magnus, han har lärt mig jätte mkt idag :) Sen satt jag och elin och kollade på wii :p tills min handledare kom vid halv ett :) pratade lite med henne och sen gick jag till jamaica och åt med vicki, gabbi, amanda och lisa, kul att träffa dom och prata lite :) Sen tillbaka och schamponera, färga hår (!) och städa ;) Åkte med bussen vid 18.20 och då var jag ju gaaanska trött, vilket jag är nu också :p

 

Nu blir de tv och sen sooooova ! Kommer bara blogga på kvällarna i och med att jag inte är hemme tidigare :p ganska logiskt ;)

 



Kommentarer
Postat av: filip

färgade du håret på nån:-o?

2010-01-18 @ 21:32:51
URL: http://tiepfrisor.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa , fick göra typ de där bak :) och idag fick jag lära mig att klippa lite med maskin , så jag testade på 2 st :p har inte du fårr göra nått då? :p

2010-01-19 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback