Fullt upp? :p.

Idag så vaknade jag typ vid 12 som vanligt :p åt lite frukost, fixa mig och sen klippte jag min lillebrors hår, kolla bilden :) de blev inte så jätte bra men de va ju liksom första gången jag klippte så ;) jag förväntade mig inte att de skulle bli jätte bra.

 

Direkt när jag var klar med de så åkte hela familjen + mormor till morbror och hans flickvän :) de blev mat och fika där, jätte gott :) kom hem därifrån för ungeför en halvtimme sen . Har nyss bäddat rent i min säng också, älskar att sova i en nybäddad säng :)) fast på sommaren är de bäst för då har lakanen hängt ute och då luktar de mkt godare :)

 

Jag och Jesper ska kolla på nya piercingar snart också, lägger väl upp bilder om jag hittar nått jag ska beställa :)

*Gjorde en cp-min så drf ser man inte mitt ansikte ;)*

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback