HAHAHAHA.

Asså jag och min bror hade ganska tråkigt innan , och jag ville få fler läsare så vi kom ju på ett sätt för de med ;) skickade detta meddelande till en massa som var med i fokus på bdb "läs sanningen om min gravida bror :o http://theresedetvar.blogg.se/"  hahhahhaha.. har inte haft så kul på länge xd fick 200 nya läsare på typ 10 min ;)

 

Fick ju då även kommentarer om att min blogg var tråkig, ful osv. Det är jag medveten om ;) har inte lyckats fixa den snyggare än såhär än men ska få hjälp med de, har inte haft den i en vecka än så de är inte så konstigt ;) och om att den är tråkig, de vet jag också för just nu händer de inte så mkt och hur många har en skit bra blogg på en vecka??

 

Och om de ska krävas att man säger att ens bror är gravid för att få läsare är ju också sjukt xd om ni inte trodde mig så hade ni ju inte behövt läsa de ;)

 

Och nej , han är inte gravid xd

 



Kommentarer
Postat av: Sandra ^^

Din blogg äger! ^^



I am your Blogg stalker! o:



x)<3<3

2010-01-05 @ 23:06:25
URL: http://fucktupprinces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback