Handlat lite nu då ;).

De blev visst så att jag beställde lite då :p hade tänkt mig en ring och nån ny kula till staven i läppen och nån ny till näsan men de blev lite mer ;) fast jag vill ha mer än de jag beställde men de kostade för mkt :( haha..

 

Denna staven, har en redan men behövde en bredare för att dom nya kulorna skulle passa, hoppas bara att den inte är för bred eller att den är för kort eller nått :o

 

 

En sån lila kula också :) ville ha en rosa men de fanns de inte :( men den lila va snygg också :)

 

En sån lila-grön, alltså den längst ner till vänster :)

 

 

Denna var ju sjukt snygg ! älskar den ;) haha. men den var nog den snyggaste :)

Och en sån här till näsan :) alltihop kostade då ca. 220 kr :p

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback