Hårfärg.

Mitt hår är väääldigt viktigt för mig, mår verkligen dåligt om de inte är som jag vill, och ja jag är seriös :p Jag älskar att testa nya färger och så också :) har haft typ alla färger . Men de är mest för att jag tröttnar snabbt på de jag har, men den bruna färgen trivdes jag bra i och den har jag ju ändå haft väldigt länge nu så därför va de ju ganska skönt att byta nu :) 

Men för mig är de egentligen så mkt mer än bara en ny färg, de visar även mina olika steg i livet. En slags nystart som någon annan med en ny färg. I början gjorde jag detta omedvetet men för ett år sen tror jag, så insåg jag vad som hände när jag bytte färg, vet att de låter sjukt och de är de men de är liksom mitt sätt att gå vidare. Och eftersom att de oftast funkar så ser jag inget fel med det. 

Fick bara den tanken att skriva detta nu när de där med hårfärg är aktuellt i min lilla värld just nu :) Dags att sova snart kanske? Blir ju så trött nu på kvällarna :p Gonatt :*

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback