Hemma från stan.

Kom hem för typ en timme sen , hann inte skriva något idag på morgonen för jag var ju gaaanska stressad :o hade tänkt gå upp 09.45 men pga sovsvårigheter inatt så låg jag ju självklart kvar i sängen en stund ;) så jag gick väl upp typ vid 10 . Tog ju längre tid än vad jag trodde att fixa håret så när mormor kom hit en kvart innan vi skulle gå till bussen så var jag ju halvklar haha. Fick ta ett äpple och äta på vägen till bussen :p var ju framme i stan vid halv 12 så då gick vi och kollade en massa och vid 1 ungefär så åt vi , sjukt gott ! :) Köpte 2 linnen :) tyvärr ingen bild på dom för dom ligger just nu i tvätten haha :p

 

Gick även till min praktikplats för att kolla så att dom inte har glömt att jag kmr dit v. 3 ;) men de va lugnt , kollade också vilka tider som gäller och jag blev hel nöjd! Har trott hela tiden att jag ska vara där mellan 9 och 18 vilket man oftast får vara , vilket hade gjort att jag ändå hade fått åka hemifrån 7.15 :o vilket betyder 1 h och 15 min i stan på morgonen :o men jag skulle vara där från 10 till 18 ist , vilket betyder sovmorgon varje dag i 3 veckor :D då kan jag ju åka vid 9 ist :D så de blev ju jätte bra :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback