Hemma.

Är hemma nu då :) elr jag har ju varit de i en timme :) På stationen i stan då så träffade jag Emelie , prata med henne i 10 min :) och sen gick jag ut och mötte micaela och wilma . Sen gick jag och Wilma till nästa spår för att vänta på vårat tåg hem . Kallt! men vi stog ju såklart inne så länge vi bara kunde ;) När vi gick av tåget så kom mamma och mötte oss. Sen hem , äta och ringa mormor, hon hade frågat mamma och jag ville följa med henne in till stan imon och äta och så och de är ju klart att jag vill de :) så jag ringde då till henne för att bestämma när vi skulle åka, så vi åker vid 11.10 imon :o tidigt men de är de värt ;)

 

Så de blir nog inte så mkt bloggande imon , isf när jag är hemma igen, kanske nått innan jag åker om jag har tid :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback