Lillasyster borta ;).

Jaha, wilma åkte för snart en timme sen. Frågade henne innan om hon skulle sakna mig men de enda svaret man fick va "nee". Men ändå skulle hon hänga efter mig hela tiden! om jag gick iväg så skulle hon följa efter och så fort jag satte mig i soffan så var hon också i soffan ;) sen viskade hon för att mamma inte skulle höra (hon satt jämte) "Therese, jag kommer sakna dig. Men de får ingen annan veta, de är våran hemlis" så söt hon är ;)

 

Mina 2 bröder sitter just nu här också och leker med sina mobiler ;) Jesper hade nått program i sin så via bluetooth då så styr han tobbes mobil :p Riktigt spännande! haha.. Men på tv just nu så är de Svampbob! haha , kmr nog aldrig tröttna på de programmet ;)

 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback