Lördag.

Vaknade för 2 timmar sen tror jag, min morbror var här så han väckte mig :p men innan jag hade hunnit klä på mig och gå ner så hade han redan åkt hem haha :p 

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, är inte sugen på att göra något heller. Vill bara sova bort denna dagen så att jag slipper tänka.. Ja, jag har också dåliga dagar. Idag är just en sån. Jag sov inte alls bra inatt, och inte tillräckligt länge. De är inte ofta jag sover bra längre. Och just nu är de alldeles för mycket tankar som rullar i mitt huvud. Menmen, livet suger ibland och de gör de för alla. Jag är inte ensam om att tycka de. Men nångång blir de bättre och man måste ta vara på dom stunderna, tyvärr gjorde inte jag det och de är drf mitt liv har blivit helt uppochner. 
Att allt är såhär nu kan jag inte skylla på någon annan, elr jo lite men de mesta av detta har jag själv skapat. Jag fick bara aldrig en chans att rätta till mina misstag. 

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback