Mitt 2009 (y).

Okej nu ska jag göra som en resumé elr så på allt som hände i mitt liv 2009 , bra och dåliga saker.

 

- Året började med världens bästa nyår!

 

- Självklart så spenderade jag nästan alla mina helger fram till september typ i Grimstorp. Mycket minnen därifrån som alltid kmr vara kvar :) Inget jag ångrar.

 

- Tog bort min leverfläck på ryggen i Januari. Sydde då 6 stygn :p

 

- Jobbade i februari och fick massa pengar :D men usch va tråkigt! satt flera timmar och skrapade bort plast på plastbrickor :o men fick ca. 4000 kr för de ;)

 

- Tobbe spydde ner en as dyr matta ! haha kmr aldrig glömma de :p

 

- 21 februari så hämtade vi brasse :)

 

- Alla sjukt bra dagar på park med trögot och fettot! (erika och jenny) och självklart många andra också :) sista terminen där blev den bästa tror jag :)

 

- Alla störda dagar med förra klassen :)

 

- Alla hemska nationella prov :o dom i kemi gick ju sämst haha !

 

- Den underbara revy-veckan! Helt sjukt kul ! <3

 

- Sökte till omvårdnad och frisör. kom in på båda så jag ändrade valet till frisör :)

 

- Valborg! <3

 

- skaffade p-staven , haha erika älskade att peta på den :p

 

- Jenny och jag var med i melodifestivalen på skolan, hon hae ganska mkt problem med att lära mig dansen haha, och jag fick krama lärarna när vi skulle dela ut rosor haha..

 

- spexfoto i skolan, jag var ju såklart prinsessa ;)

 

- Göteborg med alla 9or , mkt bra dag även att vi hade problem med lite allt möjligt ;)

 

- Avslutningsmiddag :)

 

- Slutade 9an , grät när vi började krama alla lärare för då insåg jag att allt var slut, usch va hemskt de va :(

 

- Åkte och valde en till katt, de blev lilla rut :)

 

- Midsommar i Grimstorp.

 

- Liseberg med familjen :)

 

- Hämta rut :p

 

- Fick reda på att jag hade kommit in på frisör :D

 

-  Jag, per och hans kusin åkte till öland och var hos hans mormor i hennes sommarstuga, sjukt kul var de :)

 

- Festival i Tranås! <3

 

- Började på Brinell i bästa klassen !

 

- Fyllde 16 :D

 

- Stockholm med per :p

 

- 1 år tsm med Per.

 

- 2 dagar efter så tog de slut.

 

- Dagen efter blev vi tsm igen xd

 

- Typ en vecka efter tog de slut igen. Sen dess har jag inte kunnat vara mig själv på samma sätt :/

 

- Laserdome med underbara klassen :))

 

- Jag och filip startade en blogg ;)

 

- Blev lucia-kandidat, men som tur väl va inte lucia! hade en massa övningar och så i typ 2 veckor, jätte kul va de :)

 

- Jag och ange blev vänner igen :)

 

- Julafton och sen nyår då :)

 

Hände en massa mer men vill inte skriva om precis allt, de blev ganska långt också men jag fick ju med de viktigaste elr så som hände :p

 

Therese



Kommentarer
Postat av: Ange

Jag älskar dig Tnös! Jag är mycket glad att vi fann tillbaka till varandra :')<3

2010-01-02 @ 02:32:18
Postat av: Therese

samma här ! <33

2010-01-02 @ 14:31:40
Postat av: Tobias Hopstadius

Jag kommer inte ihåg att jag spydde på en matta.

2010-01-04 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback