Mitt hår?!.

Okej idag var Hanna från 2an på salongen också, hon har sin APU där på torsdagar :) När vi kom dit idag så var de riktigt lugnt, nästan läskigt :s Så vi kom på att vi hade lite tid till att fixa mitt hår :) Mitt hår var ju så sjuuukt slitet, pinsamt ju haha ! Och så ville jag byta färg på håret, tkr själv att jag har passat jätte bra i de mörkbruna men har ändå känt dom senaste dagarna att jag har velat göra något nytt :)

Så först gjorde vi en avfärgning som även innehöll lite blondering, sen färgade vi utväxten i samma färg som resten och till sist gjorde vi en Color refresher, de gör håret mer glansigt så de ser mkt bättre ut, detta blev då en brun/orange aktig färg :p inte så jätte snyggt men vi är inte färdiga med de än :p 

Och eftersom att mitt hår var så slitet så fick vi ta ungefär 5 cm på längden :o Usch de kändes hemskt :s Så nu känns ju mitt hår jätte kort ! men samtidigt så är de inte alls slitet längre :) De kommer ju ta lite tid innan jag vänjer mig men ibland måste man ha lite förändring :p Ganska skönt att vara lite impulsiv ibland ;)

Annars har de inte hänt så mkt idag, fick färga håret på en av dom som jobbar där :) 


Therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback