Nässjö.

Åker då till Nässjö senare, tar tåget vid 18.20. Ska till Lisa och ha filmkväll med henne och Amanda :) Sen ska jag sova hos Amanda :p Så jag borde egentligen sminka mig och klä på mig och fixa håret och allt vad jag nu ska göra :p 

Igår iaf så fanns de inget att göra på salongen, sjukt tråkigt. Gick och köpte fika och trisslotter ist :p Och träffade Lisa en liten stund :)) 
Fick kolla när Tanja satte i löshår med tejp på Hanna, sånt är bra att kunna :p Fick även göra slingor på en kille.

 

Kollade ju förresten på film igår! My sisters keeper (Allt för min syster) Riktigt sorglig film, och riktigt bra ! Det handlar om en familj, mamma, pappa och 2 barn, en son och en dotter. Deras dotter får leukemi när hon är liten och dom behöver då en donator som kan hålla henne vid liv. Därför skaffar dom ett barn till som kan donera allt som deras andra dotter behöver. Men när hon är 11 år så vill hon inte längre genomgå farliga operationer och stämmer då sina föräldrar. såååå sorglig.. Men se den !

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback