Ny design!.

Sandra har hjälpt mig att fixa om designen, de är drf jag jag har varit oaktiv :p är jätte nöjd :) men de är lite småsaker till att fixa bara men de ordnar sig ;)

 

Imorgon är de tillbaka till skolan och jag längtar sjukt mkt ! har ju inte träffat klassen på typ 3 veckor :o ska bli kul att träffa alla igen :) Men vi går ju bara denna veckan och sen är de praktik :)) har ju de i 3 veckor och jag känner på mig att de kmr bli att äta ute en hel del haha :) men sånt är mysigt :)

 

Har egentligen inte så mkt att skriva nu för jag är ganska tom i huvudet, har mina tankar på helt andra saker, men de är för personligt för att skriva om här. Tänker inte gå in för mycket i mitt privatliv här på bloggen, har den mest för att dela med mig av mina dagliga tankar om allt möjligt och lite av vad som händer i mitt liv :p Kommer säkert ha en del att skriva om imon ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback