Ny vecka.

Idag är jag ju läskigt trött !

Fick iaf schamponera Magnus och sen schamponerade han mig för att lära mig lite bättre massage :) fick sen bröm för min massage som jag gjorde på en kund :) hon tyckte de va jätte skönt :) Sen har jag svarat i telefon, bokat in en massa kunder, sopat hår, tvättat och plockat upp en massa varor :p 

Åt på Harmony med Lisa, Amanda, Vicki och Angelica :) de va kul att träffa dom och prata en massa skit som vi på frisör gör ;) hahaha nej men vi pratade bara ;) 

Slutade då vid 6 som vanligt och då gick jag till stationen och träffade Jenny :) Så vi åkte med samma buss :p Kul att prata med henne också :) Hon hade varit på stan och handlat lite :p Så hon hade köpt ett jätte gulligt hårband på Lindex :) hittade en bild på de :) 40 kr bara :o Så de ska jag köpa nästa vecka :)


Såå snyggt till våren tkr jag :p

Therese






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback