Praktik.

Imon så börjar praktiken, gaaanska nervös :p Men har förberett typ allt så de blir bara att fixa håret i flera timmar imon ;) hehe eller inte ;) Börjar vid 10 så jag får ju åka 9.05, ganska skönt ändå :)

 

Duschade innan, vet att de är såååå bra att veta men de va egentligen inte de jag skulle skriva haha, de jag ville komma fram till var att jag fick schampo i julklapp , de var nått som skulle göra att man fick typ rakt hår :p har inte testat de förrän idag så vi får väl se om de funkar haha , letade upp en bild på de me så ni kan se vilker jag menar :)

 

 

Mitt hår är typ halvtorrt just nu men de är typ lika lockigt som de alltid blir hahah :p men de luktar ju gott ;)

 

Förresten så visste jag att jag inte kunde ha mina vanliga skor på mig på praktiken, hade typ dött för man kan inte gå med sånna skor en hel dag hahah :p så när vi var i ullared igår så gick jag in i en sko-affär för att köpa ett par egna foppatofflor , tkr dom är as sköna men inte så snygga ;) de är drf jag aldrig har ägt ett par egna innan ;) och bara för att jag är som jag är så kunde jag ju inte köpa ett par svarta elr vita ;) de blev ett par lila haha ^^ ville först ha rosa men dom fanns inte i min storlek :( haha , men dom lila var snygga :D undrar om dom säger nått imon ;)

 

Känns som att något kommer gå fel imon men jag får göra mitt bästa ;) ska iaf äta med några i klassen så de blir iaf bra :) men kom på nu att jag inte har några pengar alls! hahahah... har lite småpengar bara xd men får kolla med mamma när hon kommer hem om hon har nått :p

 

Allt löser sig tillslut :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback