Ren och fin ;).

Har precis duschat så nu blir de tvn ikväll :) som vanligt då haha ;)

 

Förresten så åkte Lisa till Thailand igår, väldigt fuskigt! Så de kommer bli tomt i skolan första veckan när hon inte är där :p vi går ju en vecka i skolan och sen är det praktik i 3 veckor så de blir nog att träffas på stan då när hon är tillbaka ;)

 

I tisdags när jag vaknade så hade jag sjukt ont i mitt lillfinger och de va jätte svullet :o och i onsdags så såg de gröngult ut :s men idag när jag vaknade så var de okej igen, bara lite rött :) väldigt skönt för de va bara jobbigt när de gjorde ont haha :p

 

Therese



Kommentarer
Postat av: Hon som akte till tahiland :D

hejsan therese!! jag kommer sakna dig!! mem jag tror ni overlever en vecka utan mig, fast jag ar inte saker ;D<3

2010-01-02 @ 09:17:36
Postat av: Therese

Nej de tror jag inte att vi gör ! <3

2010-01-02 @ 14:33:40
Postat av: Hon som akte till thailand :D

okej men jag far hoppas att nagra utav er gor de for annars blir ja ju helt sjalv ;p <3

2010-01-09 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback