Skola.

Jaha, tillbaka till skolan igen ;)

 

Dagen började ju inte för bra :o  var jätte trött när klockan ringde.. och eftersom att jag är som jag är så var jag ju tvungen at tstå nästan en timme framför spegeln och fixa håret haha , vilket gjorde att jag var färdig med de vid 7 (bussen går 07.15) sen var jag tvungen att fixa allt jag skulle ha med mig osv, vid 07.10 äter jag frukost :o sen springer jag till bussen eftersom att den redan står vid busshållplatsen xd men jag har ju inte så långt dit så de va ju inte så farligt ;)

 

när jag väl kom till skolan så träffade jag typ hela klassen , mkt bra ! sen var matten tydligen inställd så de betydde att vi började en timme senare :p och sen under dagen så hände de en hel del , har verkligen saknat detta på nått sätt :p efter typ 2 timmar i skolan så kändes de som att vi inte ens hade haft nått jullov :p blev att klippa lite också ,känns bra att komma igång med allt :)

 

Ne nu kollar jag på Familjen annorlunda, bra program! så måste hänga med lite bättre ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback