SOOOOVA.

Ja de är precis vad jag vill göra nu ! Men idag iaf så har de varit riktigt lugnt på salongen, lite för lugnt för de har inte funnits så mkt att göra.. Har mest tvättat, diskat och sopat hår :p 

Aa juste , de där som vi skulle ha idag som jag inte visste vad de va :p Det var en gubbe (typ 30 år) från Wella som kom och pratade om deras nya produkter och nya serie :) Rätt kul att höra vad man ska använda allt till och så :p Men jag har ju typ redan glömt allt haha :) Jag och 3 till åt mat från Harmony, riktigt gott var de :) Typ kycklingspett med typ potatisklyftor fast dom var runda och platta :p Men nu denna veckan har jag ätit ute 2 dar av 3 sp imon ska jag ta med mig mat :) men även träffa vicki på lunchen :)

Pratade också med elin om lite ideer för mitt hår ;) Typ ingen som vet än vad jag ska göra ;) Får se när de blir men är så sjukt sugen :D 

Nee nu blir de simpsons och sen min säng som skriker efter mig ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback