Träningsvärk!.

Jag och Frida gymmade ju som sagt igår och idag när jag vaknade så hade jag ju världens träningsvärk! Inte kul alls :p har knappt kunnat skratta idag för magmuskierna har ju gjort gaaaaanska ont :o Men de är ändå skönt att känna av att man ansträngde sig lite igår :) Känner ju att jag behöver göra de haha :p Bilderna från igår kommer nu också + en bonus bild från only for you ! haha tänker bara lägga upp den här !

 

 

 

 

De va då jag och Frida :D snyggast när vi gymmar haha :)och såååå seriösa ;)

 

Hade hantverksteknik idag, tvättade alla borstar och kammar och sen blev de schamponering vilket innebär massage, så sjukt skönt är de :)) De va precis vad jag behövde :) passade då på att göra en inpackning vilket mitt hår verkligen behövde haha . Jag och Erica gjorde de på varandra så jag lånade hennes blonda löshår, passade ju så bra till min mörkbruna färg ;) hahahah :p Men vi hade ju iaf jätte kul ;) Så nu ska ni få se bonus bilden ;)

 

 

Ganska suddig men jag orkade inte ta mer än en ;) Trodde inte att de skulle funka att lägga in bilder idag heller så jag tog ingen när jag hade löshåret tyvärr :/ Men så ego kan jag inte vara idag ;)

 

Aja, nu är de morden i midsommer som gäller !

 



Kommentarer
Postat av: Frida the Biff!:D

Hahahahahhahaha! vi e såååååååååååå gryyyyyyyyyyymma! kmr sakna dig på praktiken, tekniskt sett så har vi enormt mycke magmuskler eftersom att vi skrattar så mycket som vi gör!:P haha! <3

2010-01-15 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback