Trött!.

Var inte så stel i kroppen idag när jag vaknade ;) så de blev 3 min wii fit när jag hade gjort mig i ordning och så, vilket räckte gott å väl! usch va jobbigt de va ! haha :) sen blev de att dammsuga nedervåningen och sen börja gå i kylan mot fritids , usch va kallt :( men jag hade tshirt, tjocktröja, jeansleggins, vanliga strumpor, tjockare strumpor, halsduk, mössa som är jätte varm, ett par supertjocka vantar och jacka och självklart skor, med domo kläderna så var jag ju redo att gå ut ;) tur att de var lite varmare än vad de hade varit tidigare på dan, de var bäl typ 11 minus när jag gick ut :p

 

men jag gick ju 1 km elr vad de är på 10 min (y) haha :p vet hur det kmr sluta, jag säger i början av året att jag ska bli duktigare på att ta hand om mig själv och blablabla , 2 veckor senare kmr jag inte ens ihåg att jag har sagt nått sånt ;) men de är kul så länge de varar ;) känner ju mig iaf duktig nu :p

 

Och förresten så är jag sjukt trött just nu ! satt nyss och kände hur tunga ögonlocken var och började fundera på om de var dags att sova snart kanske. Kollar till på klockan och ser att den är kvart över 6... Hahahah nej jag ska inte sova än !

 

Nu ska jag läsa bloggar eller måla i paint eller spela tråkiga spel, så kul är mitt liv just nu, 18.20 år 2010 den 8e januari !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback