Vaken !.

Vaken och klar nu , ovanligt för att vara mig haha :) elr jag har varit klar i typ 20 min :) Känner på mig att detta kommer bli ett långt inlägg om jag orkar skriva så mkt :p

 

Igår iaf då så beställde jag ju piercingarna , men jag gjorde fel ! haha.. Ska försöka förklara detta så alla fattar ;) Jag har redan en stav (beställde en ny) den jag har då är 1.2 mm bred (behövde 1.6 för att kulorna skulle passa) och jag visste att den jag har nu är för kort, får typ sår på utsidan :s så när jag skulle beställa den nya så trodde jag att jag behövde en 7 mm lång då för att den skulle passa bättre. Så jag beställde allt och de gick bra. Men sen innan jag skulle gå och lägga mig igår så kom jag på att jag kanske borde mäta den staven jag redan har och självklart var ju den också 7 mm! trodde den bara var 6 mm :p Så då fick jag smsa numret till de stället där jag köpte allt till pappa och så ska han ringa dit och kolla om dom har skickat allt än och om dom inte har de då så ska han kolla om dom kan byta staven till en som är 8 mm ist :) han har inte ringt än men jag tror han gör de snart för han jobbar ju men har snart lunch så då fixar han väl de :)

Så om jag har tur så kanske allt hinner komma imon annars får jag vänta tills på torsdag :(

 

Mamma och 2 av syskonen gick bort till mormor för typ en timme sen för att fika, hade velat följa med men jag gick ju upp typ vid 11 och så ska jag åka in till stan vid 2 typ :p Ska hämta lillasyster som kommer med tåget :) så de blir att sitta på bussen då först en halvtimme ungefär sen vänta på henne i 10 min och sen efter ungefär 20 min så går de ett tåg hem :) Och tåget tar bara 11 minuter tror jag :) Så det är därför jag har plattat håret och sminkat mig och så idag haha :p lite onödigt men skitsamma :)

 

Och nu kände jag ju mig jätte smart ! När jag skulle ta med mig min dator ner så kom jag på att jag kunde ta med min ipod ner för den behövde laddas, måste ha den sen på bussen :) och nu såg jag att den låg jämte mig i soffan haha . Men nu sitter den i datorn och laddas iaf :)

 

Just nu kommer jag inte på nått mer att skriva men de blir säkert nått lite senare :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback