Väldigt trött!.

När jag vaknade idag så var de ju cpit kallt i hela huset.. När jag kom hem så fick jag reda på att pannan hade stannat nångång under dan så den var troligtvis inte igång när jag hade vaknat..

Men iaf, när jag kom till nässjö så mötte jag upp Amanda på Thimons, hon hade inte ätit frukost så jag gjorde henne sällskap när hon åt :)
Sen gick jag till praktiken och fick efter 20 min gå tillbaka till Thimons och köpa fika ^^ Sen fortsatte dagen som vanligt, fick klippa lite idag också :p med maskin då ^^ 

Nee nu blir de att kolla på tv, Familjen Annorlunda, spelade in de igår men kollar på de idag ist :p och ska spela bowling på msn med Säll ;) vi är sånna nördar ;)

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback