Wii fit, kul namn?.

Jag tycker Wii fit är ett grymt bra sätt att träna utan att behöva gå hemifrån när man känner att man ser helt hemsk ut ;) behöver inte fixa håret eller stå och sminka sig vilket jag säkert hade gjort om jag hade velat gymma elr nått haha :p Men jag känner mig inte alls snygg när jag står på den där plattan och försöker förstå mig på alla konstiga yoga-poser, typ agda 73 år , vig som ett kylskåp ;) och imorgon så kommer jag vakna och känna mig som edgar 97 år ist , ännu mer stel i kroppen ;) tur då att jag bara ska gå 2 km (sammanlagt då för fram och tillbaka vägen) för att hämta småsyskonen på fritids...

 

 

Och förresten , Wii fit. Vad är de för namn?? De kanske låter bra på engelska men verkligen inte på svenska :o misstolkar de varje gång jag säger de.. Får väl försöka komma på ett bättre namn , typ cp-spelet? hahah allting som jag hatar så mkt att jag tkr om de börjar på cp :) Men de blir väl att köra en stund imon också ;) Inte för att jag har något nyårslöfte direkt, detta ville jag bara göra ändå, ska iaf försöka ta hand om mig själv fysiskt och psykiskt detta året :)

 

Det var allt för mig idag , ska även försöka göra något bra av denna bloggen och skriva om mina konstiga tankar haha :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback