ÄLSKAR VÄDRET.

Åhh de är ju verkligen helt underbart ute :D Och som jag har sagt innan så kan ni inte förvänta er en bra uppdatering när de är såhär ute :)

Igår då iaf så var de först skola, typ som vanligt. Sen gick jag och Emeli och Bella hem till Bella :) Spelade kort och solade, as skönt! Sen ner på stan och äta pizza :)) så grymt skönt är de när man kan sitta ute och äta. Sen kom Angelica och så kollade vi på balen. Dom flesta var jätte fina! Sen åkte jag hem.

Och idag var de ju skola igen men vi slutar ju tidigt på fredagar så jag var hemma vid 2 :) Har hunnit sola en timme också, får ju inte förlora tävlingen ! Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :s spela eller nått :p

En bild från förra sommaren. Grillade marshmallows är ju as gott :D Ska nog grilla de imon :)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback