Bättre nu iaf.

Kan inte säga att allt är bra nu men de är iaf bättre!

Vädret ute är ju heeelt underbart! älskar de :D Så den mesta tiden i skolan idag har vi varit ute :) Hade även idrott ute, sjukt jobbigt men Lisas ledarskap gjorde att vi orkade ;) hahahah.. Slutade tidigt också, suuuper skönt. Bytte om till linne och shorts för jag var sjukt varm! Och sen var jag med syskonen på vattenkrig haha! Sen tog pappa fram våran glidbana eller vad de heter :s Blev verkligen hur blöt som helst för jag orkade inte byta om haha :p

Men nu är jag ombytt och de är ganska skönt :p Hoppas jag blev lite brun nu också ;)

Såhär ser dom ju ut för er som inte fattade :)

Nu ska jag kolla fb och lite annat och sen blir de skolarbete............... SEGT! Men pappa ska snart börja grilla så de är ju ganska lugnt ändå ;)

Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback